Home 112 Gewonde na woningbrand in Aalsmeer, veroorzaakt door BBQ

Gewonde na woningbrand in Aalsmeer, veroorzaakt door BBQ

AALSMEER – Op de Karperstraat is vannacht een persoon naar het ziekenhuis gebracht, nadat deze rook had ingeademd doordat er een kleine brand was in de woning.

De brandweer werd rond 03.00 uur gebeld en was snel ter plaatse. Het vuur was vlot onder controle. De brand zou mogelijk zijn uitgebroken in de berging van de woning.

De brand zou volgens de brandweer zijn ontstaan in restanten van een houtskool BBQ.

Mobiele versie afsluiten